środa, 18 stycznia 2017

Pułkownik Wołodyjowski.. po liftingu. // Colonel Wolodyjowski... after lifting.

Dzisiejszy wieczór miał być przeznaczony na malowanie czegoś nowego, jednak przypadkowo wpadłem na podstawkę z Michałem Wołodyjowskim. Malowałem już dosyć dawno temu, aczkolwiek teraz, przyszło mi do głowy, że powinienem to i owo poprawić. Przy okazji chciałem ujednolicić styl podstawek dla wojsk Rzeczpospolitej, więc mały dowódca akurat doczekał się kilku poprawek.

This evening was to be intended for the painting, but accidentally I did some repairs on stand with Michal Wojodyjowski. I painted already quite a long time ago, but now, caught my eye that I should improve painting. By the way I wanted to standardize the style of stands for the troops of the Commonwealth, so little commander got a few amendments.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz