niedziela, 15 stycznia 2017

Husaria // Winged hussars

Dzisiaj prezentuję ostatnio wykończoną przeze mnie dwupodstawkową chorągiew husarii.
Zdecydowałem się na zielono - czerwoną kolorystykę, chyba mało kto taką stosuje. Aktualnie dwie podstawki, bo dokładnie tyle jest mi potrzebne do podstawy pułku jazdy Rzeczpospolitej.  Ostatnią, trzecią, domaluję wraz z dalszym rozrostem pułku jazdy.

Today I present my two bases banner of winged hussars.

I decided on the green - red colors, unless such hardly anyone uses. Currently two bases, because exactly I need to base of horse regiment of the Commonwealth. I will finish the last, third base, when I decide to increase whole regiment.








3 komentarze:

  1. Po namyśle zgadzam się z kolegą. Na początku byłem zdziwiony nieobecnością czerwonych czapraków, ale dobrze, że ten stereotyp został złamany. Całość wygląda bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Panowie :)
      W sumie wzięło się od tego że kiedyś przypadkowo natknąłem się na zieloną kolorystykę w jakiejś ilustracji, a że lubię malować zielonym to się przyjęło.

      Usuń