niedziela, 29 stycznia 2017

Turniej OiM w Chorzowie // BFaS Tournament in Chorzów

28 stycznia odbył się pierwszy z cyklu chorzowskich turniejów 'Bitwy o Śląsk'. Samo miejsce jest jak najbardziej znane, szkoda że tym razem frekwencja była dosyć niska, bo stawiło się tylko 8 graczy. Grałem Szwecją, w sumie różnymi rozpiskami. Udało mi się zdobyć drugie miejsce.  Przyszło mi walczyć dwa razy przeciwko Litwie i raz przeciwko Moskwie (zapomniałem zrobić zdjęcie).
Raz broniłem rzeki, raz wioski, a ostatnim razem to ja byłem stroną atakującą przy przeprawie.
Yesterday, January 28 was the first tournament from a series 'Battle of Silesia' in Chorzów. The place itself is most famous but this time the player attendace was quite low, because only 8 players were there.I played forces of Sweden in a total different army lists. I managed to get second place. I fought twice against Lithuania and once against Moscow (I forgot to take a picture). Once I defended the river, once the village, and the last time I was the attacking side at the crossing.

Poniżej kilka zdjęć z moich gier i ogólny pogląd na pozostałych graczy.
Below are some photos of my games and an overall view of the other players.











2 komentarze:

  1. Szkoda, że frekwencja niezbyt duża, ale lepiej pograć tak niż wcale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma to też swoje plusy, nie ma wielkiego zgiełku :)

      Usuń