niedziela, 27 listopada 2016

Powrót z zaświatów - rosyjski dowódca

Tak się dziwnie złożyło że przez jakiś czas nie miałem jak robić zdjęć pomalowanych przeze mnie figurek. Na całe szczęście nie trwało to wiecznie, problem się rozwiązał i powracam z całkiem sporym zapasem pomalowanych rzeczy.

Na dobry początek powrotu do wrzucania zdjęć na bloga wybrałem nowego dowódcę armii rosyjskiej do Napoleona - Bogów Wojny. Chciałbym powrócić do rozgrywki w tą sympatyczną grę. Z tego powodu planuję zebrać większą ilość awangard. Jak wyjdzie, zobaczymy. Na razie skompletowałem sporą część figurek.

Poniższy dowódca to produkt Newline Design. Dawno temu zamówiłem sobie paczkę z rosyjskimi dowódcami, bo wśród dostępnych plastikowych modeli była mała różnorodność. Ten tutaj, to chyba mój ulubiony model z dowódców od Newline.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz