czwartek, 25 września 2014

Powrót na front / Pieszy dowódca // Back to the front / Foot commander

Dawno mnie tu nie było, chyba z racji braku czasu na wrzucanie zdjęć - ale powracam! Przez czas mojej nieobecności tutaj przybyło mi sporo pomalowanych figurek i teraz będzie odpowiedni czas na uzupełnienie wpisów na blogu.
Once upon a time I was not here, probably due to lack of time for throwing pictures - but now I come back! By the time I was away I has got a lot of painted figures and now is the time to complete the entries on blog.

Dzisiaj będzie pieszy dowódca piechoty, którego w armii gdańskiej będę wykorzystywać jako dowódcę artylerii - to jedyny pieszy dowódca na gdańskiej liście armijnej.
Today -  foot infantry commander whose army of Gdansk I will use as the commander of the artillery - the only foot commander  base  at the list of the Gdansk Army.




2 komentarze:

  1. Witaj. Tez Gram od niedawna Gdańskiem i mam pytanie. Dowódca artylerii ma na podstawce sztandar? Wydawało mi się, że nie ma.
    Pozdrawiam

    Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że nie ma to większego znaczenia - jak komu wygodniej :)

      Usuń