poniedziałek, 13 lutego 2017

Semeni // Hungarian Seimeni

Dzisiaj chcę pokazać moje modele semenów do armii siedmiogrodzkiej. Pierwotnie ta była zaciągana przez Turków, a od XVII wieku pojawiła się w wojskach wołoskich.  Wraz z armią Rakoczego formacja ta w liczbie około 500 wkroczyła do Polski.

Statystkami odwzorowują zawodowców, niestety trochę buntujących się. Modele malował Cichy, ja robiłem tutaj tylko podstawki. Moim skromnym zdaniem to najlepiej pomalowani semeni jakich widziałem!

Today I want to show my models hungarian semimenii for
Transylvanian army . Originally this was slimming by the Turks, and since the seventeenth century there was a Wallachian troops. With an army of Rakoczy this troops with quantity about 500 men,  marched into Poland.
 

They looking like professionals, unfortunately, a little rebellious. Models painted by Cichy, I did just stands. In my humble opinion, it is best painted semeni which I have seen!




4 komentarze:

  1. Zgadzam się, najlepiej pomalowani, jakich widziałem :) Szkoda że nie ma fotek, na których widać ich nieco bardziej z bliska. Bo tak, to mogę pochwalić kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat taki sposób malowania z bliska wygląda dosyć średnio, największy efekt moim zdaniem daje dopiero z pewnej odległości, najlpeiej widać na stole :)

      Usuń
  2. mimo wszystko chętnie bym zobaczył z bliska :)

    OdpowiedzUsuń