niedziela, 5 października 2014

Torhak ordyńców // Tartar warriors

Dawno nie prowadziłem Tatarów w bój i jakoś tak się chyba stęskniłem. Dlatego też postanowiłem troszkę więcej nad nimi przysiąść. Na zdjęciu moja ulubiona formacja - torhak złożony z dwóch podstawek. Obskakuje wroga, ostrzeliwuje, tak by na końcu go ukąsić. Akurat styl gry "po tatarsku" bardzo mi pasuje - jest dynamicznie i dużo dzieje się na polu bitwy.
Dodatkowo są świetni w zwiadzie, można powiedzieć nawet że najlepsi.
Long time since I was leading the Tartars in battle, and somehow I think I missed. Therefore, I decided a little more for them to sit. In the picture my favorite band - torhak composed of two coasters. Skip around the enemy, shooting at, so that at the end of his bite. Just style of play "tartar style". I'm like very much - it is dynamic and a lot is happening on the battlefield.
In addition,
they are great in reconnaissance, one could say that the best.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz