poniedziałek, 9 grudnia 2013

Rzeka do OiM

Z racji braku tego jakże ważnego elementu terenu postanowiłem zrobić nową rzekę. Poza tym zrobiłem też trochę innych terenów ale o tym później.
Kiedyś zrobiłem sobie rzekę z tektury - niestety estetycznie jak i praktycznie nie nadaje się do grania. 120 cm nowej rzeki zostało podzielone na cztery fragmenty, tak by było to wygodniejsze w transporcie. Woda to niebieski kolor, mieszany z zielonym, a potem rozjaśniany, na całość koryta wylałem klej polimerowy. Wykorzystałem także stary mostek z zapałek, poprawiłem tylko lekko malowanie. Problem pozostał z brodem - tu jednak wpadł mi do głowy pomysł by zrobić po prostu małe podstawki z sitowiem, tak by mostek jak i bród mogły być wyznaczane dynamiczne podczas gry. Za sitowie posłużyło włosie od pędzla. Koniec końców jestem zadowolony z własnej rzeki. Zdjęcia wprost z podłogi, niestety nie miałem jak inaczej ich zrobić.




2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym sitowiem - i do wykorzystania bez rzeki. Ten sam teren robiący jako pole ;) - stawiasz drzewo i masz las, stawiasz sitowie i masz bagno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, miała być jak najbardziej funkcjonlna - zrobiłem też takie pola/lasy/bagna o których piszesz, odpowiednich rozmiarów oczywiście ;)
      Czekam jeszcze na drzewka i mam prawie komplet terenów :D

      Usuń