niedziela, 10 lipca 2016

Stormcast Eternals: Lord Relictor

I znowu zaliczyłem dłuższą przerwę na blogu, ale już się poprawiam. Nazbierało się trochę różnych, pomalowanych figurek, więc pora to nadrobić ale do rzeczy..

Gdzieś z czeluści dawno nieotwieranych szuflad i starych szaf wyciągnąłem pudełko  - starter z Age Of Sigmar. Kupiłem je, swego czasu, właściwie tylko dla ładnych figurek na półkę, niekoniecznie do grania. Teraz być może jednak nie, gra nielubiana przez fanów starego WFB, moim zdaniem wygląda dosyć zachęcająco. No i te świetne modele! Figurki te musiały dojrzeć, żeby w końcu je wyciągnąć i wziąć się za malowanie.

Na początek wybrałem do pomalowania Stormcast Eternals. Wyciąłem wszystkie modele, posklejałem i przygotowałem do malowania. Modelem, który poszedł na pierwszy ogień jest Lord Relictor. Sam model, to mój faworyt wśród figurek z tego pudełka.

Schemat malowania jaki wybrałem to dość standardowy wybór z proponowanych wzorów. Złoty wraz z niebieskim. I taki sam wzór zastosuję do pozostałej reszty modeli.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz