niedziela, 15 grudnia 2013

Sotnie rejestrowych i artyleria kozacka // Register cossacks and artillery

Ustawiłem do zdjęcia swoje sotnie kozaków rejestrowych wraz z artylerią. Jest ich sporo, aczkolwiek przydałyby się jeszcze trzy takie do zasilenia mojej dywizji kozackiej. Przy okazji robię sobie stół do grania, ale pokażę całość jak skończę :)

I set the photo registered Cossacks with artillery. There are a lot of them, but would add three more to my Cossacks division. By the way, I`m doing a table to play, but I will show you all when I'm done :)



środa, 11 grudnia 2013

Przemalowanie HWK - 290 / HWK - 290 repainting

Mój na razie jedyny statek do X-winga, HWK-290. Właściwie kupiony nie po to by grać, ale po to by coś pomalować. Model fabrycznie jest pomalowany, niestety trochę monotonnie i nudnie. Ja zdecydowałem się na niebiesko - czerwoną kolorystykę, okraszoną w niektórych miejscach rdzą. Jak dla mnie wyszło zadowalająco.. pozostaje popróbować swoich sił w malowaniu bardziej złożonych detali na tych statkach.
My only X - wing game battleship for now, HWK-290. Actually bought not so much to play, but in order to paint something. Model factory is painted, but a little monotonous and boring. I decided on blue - red color, embellished with rust in some places. As for me, work out satisfactorily .. still try your hand at painting a more complex detail on these ships.



poniedziałek, 9 grudnia 2013

Rzeka do OiM

Z racji braku tego jakże ważnego elementu terenu postanowiłem zrobić nową rzekę. Poza tym zrobiłem też trochę innych terenów ale o tym później.
Kiedyś zrobiłem sobie rzekę z tektury - niestety estetycznie jak i praktycznie nie nadaje się do grania. 120 cm nowej rzeki zostało podzielone na cztery fragmenty, tak by było to wygodniejsze w transporcie. Woda to niebieski kolor, mieszany z zielonym, a potem rozjaśniany, na całość koryta wylałem klej polimerowy. Wykorzystałem także stary mostek z zapałek, poprawiłem tylko lekko malowanie. Problem pozostał z brodem - tu jednak wpadł mi do głowy pomysł by zrobić po prostu małe podstawki z sitowiem, tak by mostek jak i bród mogły być wyznaczane dynamiczne podczas gry. Za sitowie posłużyło włosie od pędzla. Koniec końców jestem zadowolony z własnej rzeki. Zdjęcia wprost z podłogi, niestety nie miałem jak inaczej ich zrobić.